Ga mee op ontdekkingsreis. Stap binnen in een wereld waar elk kind een Dromenontdekker is en elk spel een sensorische beleving is.

Heb je een vraag na aanleiding van een product die je graag zou willen kopen, kijk hieronder dan even naar veel gestelde vragen.

• Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan jou bestelling op verschillende manieren betalen:

  • I-deal
  • Apple pay
  • Mastercard

• Wat zijn de verzend mogelijkheden en verzendkosten?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen voor verzending in Nederland vanaf € 6,45 voor bestellingen onder de € 100,-. Je kunt ook kiezen voor 'pick-up' (afhalen) bij de betaling.

• Verzend je ook naar het buitenland?

Ja, naar België verzenden kan via Homerr. De prijs word dan €5,95. Hierbij is het pakket verzekerd. Woon je in een ander land, is dit waarschijnlijk ook mogelijk. Laat het dan even weten en kijk graag mee naar de mogelijkheden en prijzen qua verzending naar jouw land.

• Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Levering verloopt in Nederland via de pakketbezorger DHL of Post NL. Over het algemeen zal ik verzenden 1 a 2 dagen per week, indien nodig vaker.

Helaas kunnen wij de levertijd nooit garanderen, vooral rond de feestdagen zijn de pakketbezorgers erg druk. Mocht je rond zulke dagen een bestelling snel in huis willen hebben, bestel dan op tijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

• Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat kan! Woon in gemeente Oldenzaal of Dinkelland dan kun je tijdens het afrekenen kiezen voor de optie pick-up. Zodra ik jou bestelling binnen heb, zal ik je een e-mail met een bevestiging en daarin gegevens wanneer je het kunt afhalen, indien je niet kunt maken we een andere afspraak.

Het is ook mogelijk om het bedrag te pinnen bij het afhalen.

• Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Heb je een verkeerde bestelling geplaatst? Mail dan zo spoedig mogelijk naar trekreativ@gmail.com. Ik kijk graag met je mee wat er nog mogelijk is om het te wijzigen. Indien het al verzonden is kijk dan onder het kopje hierna ‘Kan ik mijn bestelling retourneren’.

• Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat is mogelijk, mits het voldoet aan een aantal voorwaarden:

  • Het product is niet gebruikt.
  • Je kan het binnen 2 weken na aankoopdatum terug retourneren.
  • Het product wordt in dezelfde verpakking terug gestuurd.
  • De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

• Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik deze heen sturen?

We vinden het heel jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling en we willen je graag helpen. Stuur ons even een mailtje op trekreativ@gmail.com en we zoeken naar een geschikte oplossing!

• Kan ik een cadeaubon aanvragen?

Ja, wil je een cadeau voor iemand halen en weet je niet precies wat degene leuk vind? Bestel dan een cadeaubon voor elk gewenst bedrag. De cadeaubonnen zijn geldig zolang* Tre Kreativ bestaat en niet inwisselbaar voor geld terug.

*Sommige cadeaubonnen zijn wel beperkt geldig! Dit is alleen van toepassing indien ik met iemand een samenwerking ben aangegaan. Als de geldigheidsdatum is verstreken, is de code helaas niet meer geldig. Deze bon is dan ook niet inwisselbaar voor geld terug.

Indien je een gewone cadeaubon koopt is deze geldig zolang Tre Kreativ bestaat.

• Ik heb een unieke kortingscode, hoe werkt dit?

De unieke kortingscode die jij hebt ontvangen staat vermeld op jou cadeaubon. Deze code is (in sommige gevallen) beperkt geldig. De code kun je bij jouw winkelmand, bij de betaling in de rechtertabel, invoeren. Deze unieke kortingscode is 1 malig geldig.

• Ik heb wat besteld wat als cadeau ingepakt moet worden, kan dit?

Ja zeker kan dit! Je kan in jou winkelmand kiezen in de rechterkolom voor de optie: 'uw bericht aan de verkoper'. Hier kun je, jou specifieke cadeau wensen aangeven hoe het ingepakt moet worden. Denk bijv. aan verjaardagscadeau, sinterklaas, kerst enz. Ik kan dan rekening houden met inpakken van het cadeau welk cadeau papier erom heen komt.

LET OP! Ik heb geen cursus gevolgd om specifieke producten in te pakken. Indien jij dit niet netjes vind, is het aan jouw zelf om het artikel opnieuw in te pakken naar eigen wens.

• Hoe verzorg je hout producten?

Hout is een natuur product. En het heeft liefde en aandacht nodig met verzorging. Doe het dus NIET in een vaatwasser en gebruik NOOIT zeep! Maar maak het schoon met een licht vochtige doek en laat het aan de lucht drogen.

• Ik wil graag losse vulvormen of stempels i.p.v. een set met speelzand/speelrijst. Is dit mogelijk?

Zeker, is er veel mogelijk. Bij de meeste staat als optie ‘variatie’ toegevoegd waarin je zelf de keuze kunt maken. Wil je speelzand I.p.v. speelrijst of andersom, laat mij dit dan weten dan wordt dit aangepast (ook in prijs).

Zoek je een bepaald thema in vulvormen of rollers (bijv met een logo) voor een cadeau? Stuur een berichtje of stuur een berichtje via social media, hier reageer ik vaak sneller dan via de mail.

• Ik wil graag een traktatie voor geboorte/verjaardag samenstellen, is dit mogelijk?

Zeker, er staat onder de catergorie vulvormen, ‘losse’ vulvorm/traktatie. Betaal de hoeveelheid die je wenst te hebben en mail vervolgens naar trekreativ@gmail.com met de hoeveelheid die je wilt en de specifieke vorm. Meer informatie lees je onder dit kopje.

• Ik ben van een kinderdagverblijf, peuterspeelzaal of eigen praktijk gericht op kinderen:

Ik krijg veel vraag of er een mooie samenstelling kan plaats vinden voor bovenstaande doelgroep i.v.m. het budget. Ik kan boven een bepaalde aantal sets een korting geven op de samenstelling die graag samenstelt (vaak wordt deze dan op maat gemaakt per thema). Indien het gaat om 1 tot 4 sets kan ik helaas geen korting geven, dus geen rekening houden met het budget van jullie. Wil je meer dan 4 sets, dan kijk ik naar de totale waarde en zal er een korting vanaf gaan. Verzendkosten zullen ten allen tijde voor eigen rekening zijn, ophalen, mits je in de buurt woont, kan altijd.

(Korting is onder voorbehoud, t.z.t. zal de korting misschien gaan veranderen als ik meer inzicht krijg hoe ik dit wil gaan verwerken. De website zal altijd up tomaatje hiervan blijven.)

Mocht je een factuur wensen van je bestelling? Dit is mogelijk, laat het even weten naar wie de factuur gericht moet zijn met alle gegevens (ook e-mail) die nodig zijn (eventuele naam kinderdagverblijf, school, praktijk).

• CE Keurmerk op houten speelgoed, wat houdt dit precies in?

Hiervoor verwijs ik je graag naar mijn algemene voorwaarden. Hier staat dit benoemd onder het kopje veiligheid / CE keurmerk. Het is een keurmerk wat verplicht is op een ieder speelgoed tot een leeftijd van 14 jaar, sinds december 2024 is dit ‘aangescherpt’.

Staat jou vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via het contactenformulier.

Winkelmandje

    Uw winkelmandje is leeg